niedziela, 16 sierpnia 2015

KAHIR ODCHODZI

Tak, moi drodzy. Nasz kochany Kahir odchodzi. Powód? Lenistwo. Nie, nie jestem wredna. Jestem szczera i mówię coś o czym on dobrze wie, a jednak sam by tego nie powiedział. Wszystkie historie związane z nim nigdy nie istniały i zdarzenia te nie miały miejsca. Jego postać zostaje usunięta, bez możliwości powrotu. To samo za kilka dni stanie się z resztą członków.
Jeśli chodzi o mnie nie obiecuje nikomu, że blog nadal będzie aktywny. Blog stworzył Kahir i ja. Stworzyliśmy go dla przyjemności, dla chęci pisania między sobą i innymi ludźmi, jak i po to by rozwijać swoje talenty pisarskie i ćwiczyć silną wolę i wyobraźnię. On odchodzi, a razem z nim pewna część tego bloga. Oraz część mnie. 
Prawdopodobne jest, że w ciągu najbliższego miesiąca blog zostanie po prostu zamknięty.

Żegnam Kahir'a, do pozostałych członków wysyłam upomnienia i życzę dobrej nocy,
Seeley

1 komentarz:

  1. Zapomniałam wspomnieć, że w związku z odejściem Kahir'a wszystkie opowiadania, formularze i pytania kierujecie do mnie!

    ~Seeley

    OdpowiedzUsuń