poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Od Manon c.d. Klary

Pomyślałam przez chwilę. Lighttow nie było miejscem, w którym było można znaleźć jakąkolwiek rozrywkę. Nagle coś przyszło mi do głowy.
-Byłaś kiedyś w Świątyni Bogów?-spytałam spoglądając w niebo.
-Nie-odparła po krótkim namyśle.
-W takim razie się tam wybierzemy-uśmiechnęłam się lekko. Złapałam Klarę za nadgarstek i pociągnęłam ją poza tłum.
-Ale czy to nie święte miejsce..?-dziewczyna próbowała nas zatrzymać.
-I co z tego? Nie ma zakazu wchodzenia.. W pewnym sensie-dodałam po chwili z błyskiem w oku.
-W pewnym sensie?!-zawołała. Kiedy w końcu wydostałyśmy się z tłumu puściłam Klarę. Odwróciłam się do niej i z uśmiechem powiedziałam.
-Owszem. Tylko Apostołom w "wyższych stref" wolno tam wchodzić. Ale strażników da się ominąć-wzruszyłam ramionami-W świątyni jest całkiem spora biblioteka z, nie powiem, ciekawymi książkami. Najfajniejsze są te z Czarnego Oddziału-zaśmiałam się pod nosem-Nadal bawi mnie ta nazwa. Krążą pogłoski, że gdzieś w bibliotece jest ukryte przejście do czegoś w rodzaju innego wymiaru czy coś takiego.. Słyszałam jak mówiły o tym dzieciaki Archaniołów-skrzywiłam się na tą nazwę. Nagle popatrzyłam na dziewczynę całkiem poważnie-Ale zanim tam polecimy, jedno ważne pytanie. Jesteś pewna, że chcesz tam iść? To może być trochę niebezpieczne i nie do końca "legalne"-wyciągnęłam w jej stronę otwartą dłoń-Więc jak będzie? Lecisz czy nie?


Klara?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz