niedziela, 16 sierpnia 2015

Od Manon c.d. Klara

Popatrzyłam na nią szeroko otwartymi oczyma.
-Okeeyy..-powiedziałam wolno-Skoro to my.. To przed czym uciekamy?
Odpowiedziało mi echo ryku dochodzącego z góry.
-Mniejsza o to, nie chce wiedzieć-powiedziałam szybko.
-Ja też, wiej!
Obie szybko pobiegłyśmy w głąb jaskini. Trochę się ślizgałyśmy na kamieniu pokrytym cienką warstwą lodu. Coś czułam, że zagłębiając się w jaskinie robimy źle. Zahamowałam ostro ślizgając się na lodzie. Z ledwością utrzymywałam równowagę. Niebieskowłosa szybko zorientowała się, że się zatrzymałam.
-Co jest?-spytała nerwowo zerkając za mnie.
-Czy to nie za proste? Postępujemy zgodnie z tym co było na kartce. Czy to nie za oczywiste?
-O czym ty mówisz?
-Postępowanie według szablonu jest proste, ale rzadko kiedy prowadzi do celu-wzruszyłam ramionami-Nie wiemy co było dalej. "Historyjka" skończyła się na naszej ucieczce. A co jeśli biegnąc tam wpadniemy znowu w jakąś dziurę?
-Poczekaj, bo chyba nie do końca rozumiem o czym ty mówisz-gestem ręki dała mi znać bym zwolniła.
-Ja w sumie też..-pokręciłam głową, a na moje usta wpełzł lekki uśmiech-Po prostu nie podoba mi się to, że postępujemy według tej karteczki-wzruszyłam ramionami. Dziewczyna westchnęła.
-Więc co sugerujesz?
-Nie wiem.. Może zostańmy tu i schowajmy się za jakimś kamieniem? Albo coś..


Klara? Wybacz :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz