środa, 22 lipca 2015

Czytanie ze zrozumieniem, prawa autorskie i regulamin + pomysły

Mam do Was kilka spraw Kochani. 

Po pierwsze, czytanie ze zrozumieniem. Nie chcę być złośliwa czy wredna, ale w fabule jest napisane, że ludzie nie wiedzą o naszym istnieniu i wypadałoby się tego trzymać. Nie myślę tu o konkretnej osobie, lecz o wszystkich, tych którzy już należą do bloga i przyszłych członkach. 
Po drugie, regulamin. Chciałabym aby każdy członek bloga napisał w komentarzu pod regulaminem, że go przeczytał i zobowiązuje się do jego przestrzegania. Każdy kto nie napisze takiego komentarza pod regulaminem będzie o to ścigany, również po krajowych autostradach, więc strzeżcie się. 

Po trzecie, prawa autorskie. Już parę osób próbowało skopiować naszą fabułę i postacie na własny użytek. A jest to zabronione, ponieważ wszystko co znajduje się na tym blogu, tj. fabuła, postacie, opowiadania, pomysły, podlega prawom autorskim! Zakazuje się kopiowania, duplikowania itp bez zgody autora! Wyjątkiem są obrazy, ponieważ pochodzą one z Internetu. Nie założę blokady na kopiowanie, gdyż jest ona sporym problemem dla osób, które chcą dołączyć. Tak więc liczę, że wszyscy którzy odwiedzają tego bloga oraz jego członkowie docenią pracę autorów bloga i ich członków, którzy także wkładają dużo pracy w jego rozwój.

I taka dodatkowa sprawa od Kahir'a. 
Na czacie zapytał Was czy macie jakieś pomysły na zakładki, ale że niewiele osób przegląda czat postanowiłam napisać to tu, w poście. Jeśli ktokolwiek z Was ma pomysł na zakładkę, konkurs, event czy cokolwiek innego niech pisze w komentarzu. Tylko niech to będzie komentarz, a nie czat, bo sugestie napisane na czacie nie będą uwzględniane. Mam nadzieje, że będziecie aktywni i pomysłowi ;)

Mam nadzieję, że moje słowa nikogo nie uraziły,
Życzę fali weny ;3
Seeley

4 komentarze:

  1. Na szybko:
    Zakładka "Pomysły" ? :v
    Trza dopracować fabułę, a zdjęcie to cacko.
    Nad konkursami się pomyśli,
    Trza zapraszać członków. TAK- WAS.
    Zebrać wenę.
    Może zakładka "+18"? Dla nas Seeluś. XD
    Zakładka "TERENY, MIASTO"? etc
    #Kahir - NA SZYBKO NIE KRZYCZTA NA MNIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +
      A co masz do fabuły? >.< ehh.. postaram się coś wymyślić, ale inni też nich pomyślą ;D
      +
      +
      Tylko dla Ciebie xDDDDDD
      Chyba na te nocne cyberki, bo znając Ciebie nie zbliżysz się do See ;C
      +/- jak wymyślisz jakieś konkrety to pogadamy :*

      ~See

      Usuń
  2. Przeczytane żadnych pomysłów nie mam XD #Ami

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam i jak na razie żadnych pomysłów nie mam ;) #Klara

    OdpowiedzUsuń