poniedziałek, 27 lipca 2015

Od Etsuko


Nareszcie noc. Ostatni raz odprowadziłam wzrokiem Haruko idącą pod prysznic i udałam się do Miasta Lighttown. Akurat padał deszcz, jednak nie przeszkadzało mi to za bardzo. Idąc ulicą, zobaczyłam dwie nieznane mi dziewczyny. Nie zainteresowałam się nimi dopóki jedna nie stanęła i nie popatrzyła się w niebo. Znałam ten wzrok. Nie mając nic lepszego do roboty, poszłam za nimi, aż trafiłam na jakąś restaurację. Bez namysłu weszłam tam, co było chyba moją najgorszą decyzją w całym życiu. w owym budynku było ( jak dla mnie ) za dużo archaniołów. Już miałam wychodzić kiedy owa dziewczyna podniosła wzrok, patrząc wprost na mnie. Miała różowe włosy, które opadały teraz zmoczone na ubranie. To było mało istotne jednak wydało mi się, ze skądś ją znam...

Manon?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz