czwartek, 23 lipca 2015

Od Klary c.d. Kahir'a

Cieszyłam się z wypadu do kina, gdyż nie pamiętam kiedy ostatni raz tam byłam. Film - zupełnie nie moja bajka, gdyż typowa amerykańska strzelanka. Muszę jednak przyznać, że nie miałam czasu by się nudzić, gdyż cały czas wysilałam umysł aby załapać kto jest kim i dlaczego jeden bohater, mimo iż zginął nadal żyje. Gdy wyszliśmy z sali w mojej głowie panował chaos.
- Jak ci się podobało? - Zapytał Kahir. Nie wiedziałam co mu odpowiedzieć. Zawiła fabuła jednak przypadła mi do gustu, ale nadal moimi faworytami były filmy romantyczne, komedie i fantasy.
- Wytłumacz mi jedno - powiedziałam, zamiast udzielić odpowiedzi na pytanie. Cały czas miałam wrażenie, że zza rogu wyskoczy na mnie gangster z pistoletem w ręce i każe oddać pieniądze za przemyt narkotyków. - Dlaczego faceci tak bardzo uwielbiają tego typu filmy?

Kahir? Wybacz, że takie bez sensu ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz