czwartek, 23 lipca 2015

Od Kahir'a c.d Klary

Moja mina zrzedła na te pytanie. Jednak nie na długo, tuż po tym pojawił się zafascynowany uśmiech owym filmem.
-No w końcu coś się dzieje, często trzeba wypatrywać kto kim jest, może jednak dobry jest zły? Kryminały też są dobre. Dają pomyśleć. W dodatku w takim filmie jak w tym było ciekawych tekstów. Zabawnych... ja tam wolę od takich filmów gry tego typu. W końcu można się wczuć w rolę gangstera. - Rozwinąłem swoje myśli, lekko zanudzając. Zerknąłem na twarz Klary. Była trochę przymulona więc dodałem:
-Ale nie będę zanudzać... Pewnie jak zwykła dziewczyna uwielbiasz romantyki, komedie. W sumie na komedie nie gardzę. Ale weźcie opanujcie się z telenowelami jak na przykład "Moda na sukces" no co to jest "OH RICHARD!" - Krzyknąłem ze śmiechem. Dziewczyna spojrzała się na mnie z wielkimi oczyma i przyłożyła palec do ust.
-Ciszej, ludzie usłyszą. - Kącik jej ust uniósł się. Rozejrzałem się i rzeczywiście wiele ludzi się na mnie spojrzało. Delikatnie chwyciłem rękę niebieskowłosej dziewczyny i "odłożyłem" na miejsce przy miednicy.
-Do takich bliskości jeszcze nadejdzie czas, nie śpiesz się. - Zażartowałem. 
-Ale kto powiedział, że...
-Ja. - Puściłem jej oczko. Wyrzuciłem resztki pop-cornu oraz kubek po coca coli. - Masz jakieś plany na ten dziwny wieczór? Nie żeby coś, ale chciałbym odwiedzić skatepark. Może i Ciebie to zainteresuje. Albo wyskoczyć na jakąś imprezkę? Tylko samemu mi tak nie wypada.
-A co z podopiecznym?
-Akurat mój leży w łóżku, rozchorował się. To jak? - Zapytałem ostatni raz przekraczając wyjście z Kina. Zrobiło się jakoś chłodniej, niż było przed seansem... - Czy wolisz oglądać telenowele?
_______________
Klara? Oglądałaś to kiedyś? XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz