sobota, 25 lipca 2015

Od Kahir'a c.d. Klary

Myśląc nad odpowiedzią obserwowałem tańczącą parę.
-W sumie... gdybym nie żartował bym nie pytał, tylko działał.
-Zatem to żart?
-Tak, żart. - Odpowiadając puściłem rękę dziewczyny. - To chociaż dasz się namówić na jednego drinka?
-Nie, naprawdę... - W myślach użyłem aerokinezy, aby powietrze "przepchnęło" Klarę bliżej mnie. Teraz była bardzo blisko. Jej brzuch stykał się z moim. Spojrzałem w dół, gdyż dziewczyna była nieco niższa ode mnie. Zaskoczona dziewczyna, nie przeczuwając takiego kroku z mojej strony złapała moje ręce na wysokości łokcia by się nie wywrócić. Kąt moich ust wzrósł, przez co powstał wyraźny uśmiech. Postanowiłem zaryzykować i objąłem dziewczynę w talii. Nie zareagowała, była jakby w jakimś szoku. Powoli, krok za krokiem zaczęliśmy się "kołysać". Nie czując oporu Klary obróciłem ją tyłkiem do siebie i mocno wtuliłem się w jej plecy. A swoją brodę przyłożyłem do jej szyi. Zastanawiałem się czy by nie chwycić ją za biodra, i rękoma sprawić by zaczęła poruszać tyłkiem.
___________
Klara? chyba nie dostanę kopniaka za taki krok? XDD
To je Grind. xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz