sobota, 25 lipca 2015

Od Miyu c.d. Manon

Dziewczyna wydała mi się bardzo sympatyczna. Od razu widać, że nie należy do tych ponurych nudziarzy na jakich często trafiałam.
-Zmieniasz się w wilka czy coś.. Prawda? Bo nie potrafię wyobrazić sobie jak mogłabyś to zrobić w tej postaci - zaśmiała się
- Tak, jednak wolę być w tej postaci - Mówiąc pokazałam na siebie. Dopiero teraz przyjrzałam się uważniej dziewczynie. Miała piękne, długie, różowe włosy. Oczy były nieco ciemniejszego odcienia różu. Dostrzegłam również rogi. Właściwie nigdy nie widziałam anioła z rogami więc była to dla mnie nowość. Zaczęłam rozmyślać jak to jest mieć coś takiego, kiedy zorientowałam się, że nadal gapie się na apostoła. Odwróciłam wzrok nieco zażenowana.
- Nad czym się zastanawiasz?
- Fajne rogi - odparowałam bez zastanowienia. Właściwie mało obchodziło mnie co myślą o mnie inni jednak teraz zaczęłam się zastanawiać czy jej nie uraziłam. Oparłam się o najbliższe drzewo i wzięłam do ust krzyżyk, który zawsze nosiłam na szyi.

Manon? ^^''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz