poniedziałek, 27 lipca 2015

Od Manon c.d. Miyu, Etsuko

Już miałam podstawić ukradkiem palącą się świecę pod jeden ze stołów w restauracji, gdy pewna dziewczyna zwróciła moją uwagę. Popatrzyłam prosto w jej oczy. "Nie!" zawołało coś w mojej głowie. Znałam ją. Ze świata ludzi.. Pamiętam ją. Jest kotem.. Opiekuje się sąsiadką Elisabeth. Poznałam ją po oczach.. Szybko odwróciłam wzrok w obawie, że dziewczyna mnie pozna. Nikt stąd nie wiedział kim jestem w świecie ludzi. I bardzo chciałam, żeby tak zostało. Spojrzałam na Miyu, jednak ona przyglądała się dziewczynie przy drzwiach.
-Patrz!-powiedziała wskazując drzwi-Chodźmy do niej-mówiąc to złapała mnie za nadgarstek i zaczęła ciągnąć w jej stronę. Próbowałam się wyswobodzić z uścisku dziewczyny i uniknąć spotkania ze "znajomą", jednak Miyu była bardzo zdeterminowana i nie udało mi się uciec.
-Nieee!-zawołałam, kiedy czarnowłosa wypchnęła mnie przez drzwi na zewnątrz. Kiedy tylko krople deszczu zetknęły się z moją skórą nieco się uspokoiłam. Zawiał wiatr, przez całe moje ciało przeszedł mocny dreszcz. Uwielbiałam to uczucie. Kiedy deszcz spływał po moich rękach i skapywał z palców na ziemię, by połączyć się w jedną całość. Miałam ochotę rozłożyć skrzydła i wlecieć prosto w najciemniejszą chmurę, jednak myśli o tym przerwały mi słowa Miyu
-A to Manon-wskazała na mnie stojąc pod daszkiem nad wejściem do lokalu. Popatrzyłam na nią, a potem na drugą dziewczynę. Kiedy ta spojrzała mi w oczy, szybko uciekłam wzrokiem. "Spokojnie.. Zaraz zniknie.." powtarzałam sobie w myślach. Już nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam taka zdenerwowana w tej postaci.
-Etsuko, może masz ochotę coś z nami porobić? Właśnie miałyśmy w tej restauracji..
-Nie lubię tłumów-nowa szybko przerwała czarnowłosej. Nieco odetchnęłam, bo słowa Miyu o dołączeniu do nas lekko mnie wystraszyły.
-To możemy porobić coś innego, prawda Manon?-spojrzała na mnie z uśmiechem.
-Tak-powiedziałam z uśmiechem, choć w głowie kołatało mi się jedno wielkie "NIE". "Uspokój się.. Wystarczy, że będziesz unikać jej spojrzenia. Nigdy nie widziała cię pod postacią człowieka. Jeśli po czymś może cię poznać to tylko po oczach.. Unikaj jej spojrzenia. Tylko tyle." myślałam wpatrując się w mokrą drogę.


Miyu? Etsuko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz