piątek, 24 lipca 2015

Od Kahir'a c.d Klary

Uśmiechnąłem się "zachęcająco" i chwyciłem rękę dziewczyny. Zerkając na lekko zarumienioną dziewczynę (huehue ^^) wprowadziłem ją w głąb lokalu. Było widoczne to, że zabawa się dopiero rozpoczyna. Mało ludzi, bez tłoku... z łatwością przedostaliśmy się do baru. Z każdą minutą przybywało coraz więcej ludzi. Zaczęła także grać muzyka.
-Podać coś? - Zapytała barmanka w naszą stronę.
-Dwie... jedną tequile i pepsi. - Zająknąłem się. Chwilę później podano nam zamówienie. Klara była lekko skrępowana. Było to widać przy tym, jak chwyciła napój i sztywno rozglądała się.
-Na pewno nie chcesz nic na rozgrzewkę? Ja płacę. - Uśmiechnąłem się.
-Nie dziękuje.
-Jak chcesz, zawsze mogę się podzielić. - Po clubie rozbrzmiał dźwięk jednej z moich ulubionych nut. Odstawiłem natychmiast drinka i zaciągnąłem Klarę na środek clubu gdzie prawie wszyscy tańczyli.
-Chyba się nie boisz, co? - Spojrzałem na nią z przymrożonymi oczami.
-Nie. - Odpowiedziała z dumą. Ruszyłem głową przytakując. Niebieskowłosa dziewczyna zaczęła tańczyć. Jak reszta gestykulowała rękoma, oraz "namiętnie" poruszała tyłkiem. Nawet nie wiedziałem, że bez alkoholu także można się tak bawić. Tańcząc w tłumie powoli gubiłem widok mojej znajomej. Odszedłem z powrotem do baru. Tuż po chwili zauważyłem Klarę przy stanowisku DJ'a. Zdawało mi się, że spotkała swoich znajomych ponieważ była tam grupka z którą balowała. Nawet znalazła się tam para, co tańczyła "Grinding'a".
__________
Klaro? potańczysz ze mną Grinding'a? xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz